torsdag 25 mars 2010

Nya matsunopärlor

Nu har jag äntligen kommit till skott att lägga in den nya matsunopärlorna - iris round - som jag fick hem i början av november. En jätteläcker sort, mörk i bottenfärgen med i olika iriseringar på. Enda nackdelen är att den är svårfotad. Kanske blir bättre nu, idag SKA jag hämta mina nya glasögon. sen blir det väl till att vara snurrig och trampa fel några dagar innan jag vänjer mig vid den nya styrkan.

Tänk om jag ändå hade kunnat hämta ut våra iphoner samtidigt! Men nej då, 1 veckas leveranstid är nu uppe i 3 veckor, vad jag hört från annat håll så dröjer det cirka 2 veckor till innan dom levereras. Det har varit mycket strul och konstigheter med detta köp, en sak är i alla fall säker, nästa gång det är mobilköp på g, så ska det ske via kundtjänst eller nätet, då har jag i alla fall 14 dagar returrätt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar