lördag 20 februari 2010

Kärt barn har många namn

Har ägnat mig åt lite företagsspionage idag :-), kollat in andra pärlshoppar! Det är så många som kollar mig, så nu kollar jag tillbaka. Ser att många tagit hem glitterpärlor/drizzle/metallicpärlor.
Hmmm, blir lite fundersam där, dom var så poppis när jag öppnade min shop, sen fick dom på fingrarna för att dom blev så fort avskavda iom att dom är lite knöliga. Undrar om tillverkningen är annorlunda nu, så dom håller sig fina längre??
Jag har idag i alla fall sorterat dom jag har kvar, ska ta med dom till skolan när jag är där och sportlovpysslar på onsdag.

1 kommentar:

  1. Jag brukar inte köpa drizzlepärlor, de har förvisso en härlig lyster men känns lite plastiga. Det kan vara läckra i utfyllnad dock, som i spiralarmband med en massa blandade pärlor :)

    SvaraRadera