onsdag 10 februari 2010

Hur gick det sen

Jo, att det som jag lagt in innan shopen kom igång, det var ett minne blott efter att webhotellet plockat upp veckan dom missat. Nu missade dom igen - nämligen att meddela mig detta! Hade dom gjort det hade jag kunnat kopiera av all produkttext och lägga i ett worddokument, nu får jag skriva om allt igen. Plus att jag hade kunnat skriva ut alla de senaste beställningarna med riktiga underlag.
Nu blev det än mer merjobb, vilket jag nogsamt meddelat dom.

Och mina paket, dom ska vi inte tala om, dom har varit precis på alla möjliga ställen i världen. Förenade arabemiraten 2 gånger, Hongkong, sen råkade dom hamna i Indien, innan dom kom till Köln, MEN där vände dom och for till USA - 3 olika ställen. NU är dom i alla fall i Malmö, vilket betyder att dom med största säkerhet kommer till Sturkö i em.
Jag fick lova att ringa UPs igår o fråga vad dom sysslade med. Det är tydligen så att paketen inte alls vimsat runt som "trackingsidan" visar, dom kan ha varit i Köln nästan hela tiden, sen är det visst pappren som lästs in på olika ställen av någon anledning. Snacka om förvillande!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar