onsdag 13 januari 2010

Denna avundsjuka

ja, vad kan det annars vara som gör att en pärlwebshop skriver ner nån annans sortiment i sitt nyhetsbrev? Detta råkade jag ut för i gårkväll, som tur var så satt jag inte vid datorn då, utan jag fick detta serverat till frukost. Nu står det inte uttryckligen att det är min butik det handlar om, men det är lätt att räkna ut, eftersom det bara är jag och max 2 till som har denna pärlan i sortimentet. Märkligt egentligen, i sina nyhetsbrev brukar man ju framhäva sitt eget sortiment och inte trycka ner andras. Eller är jag helt ute och reser?
Jag blev väldigt illa berörd i alla fall, det är en sak som är säkert.

5 kommentarer:

  1. Vad trist! Förstår att du blir illa berörd...

    SvaraRadera
  2. Jag förstår inte vitsen med att skriva ner nån annans sortiment?
    Skriver man inte ner sånt som man själv kan erbjuda??

    Lustigt hörredu!
    Har du tagit kontakt med berörda?

    KRAM!

    SvaraRadera
  3. OM jag har, men det är ju bara jag missuppfatta allting. Hur som helst, vilen bransch man än är i, så vill man ju fram häva sina produkter för deras egenskaper och inte kullkasta andras produkter för deras egenskaper. Så egentligen gör man ju bort sig ganska ordentligt när man skriver som denna damen gjorde :-)

    SvaraRadera
  4. Ja det finns många konstiga prickar i vår herres hage!

    Ha en fortsatt skön helg.

    SvaraRadera